စစ္ေျမျပင္သို႔ ေရာက္ေသာ ဆင္ေျပာင္ႀကီးကို...
ျမားလွံကန္တို႔ျဖင့္ ထိုးဆြသကဲ့သို႔ ...
ကိုယ္ႏႈတ္ႏွလံုး...မေစာင့္စည္းေသာ လူတို႔သည္...
သူတစ္ပါးတို႔ကို ...ႏႈတ္လွံကန္ျဖင့္ ထိုးဆြကုန္၏...
ရဟန္းသည္ ...
သူတစ္ပါးတို႔ ေျပာဆိုအပ္ေသာ...ၾကမ္းတမ္းေသာ စကားကို ...
ၾကားရေသာေၾကာင့္...ေဒါသစိတ္ မရွိဘဲ သည္းခံရာ၏...။

- ဖႆပစၥယာ၀ါရ

(ဖႆပစၥယာ၀ါရ)

၁၁၈။ ရဟန္းတုိ႔ ထုိသူတုိ႔တြင္ တည္ျမဲဲအယူရွိကုန္ေသာ အၾကင္သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔သည္ (မိမိ အယူ၌ႏွစ္ၿခိဳက္၀မ္းသာေသာ အၾကင္ေ၀ဒနာျဖင့္ ခံစားကုန္လ်က္) အတၱကုိလည္းေကာင္း၊ ေလာကကုိလည္းေကာင္း တည္ျမဲဲ၏ဟု ေလးမ်ဳိးေသာ အေၾကာင္းတုိ႔ျဖင့္ ျပကုန္၏။ ထုိ (သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔၏ ေ၀ဒနာ) သည္လည္း ဖႆဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္၏။

၁၁၉။ ရဟန္းတုိ႔ ထုိသူတုိ႔တြင္ အခ်ဳိ႕တည္ျမဲဲ အခ်ဳိ႕မတည္ျမဲဲ အယူရွိကုန္ေသာ အၾကင္သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔သည္ (မိမိအယူ၌ ႏွစ္ၿခိဳက္၀မ္းသာေသာ အၾကင္ေ၀ဒနာျဖင့္ ခံစားကုန္လ်က္) အတၱကုိလည္းေကာင္း၊ ေလာကကုိလည္းေကာင္း အခ်ဳိ႕တည္ျမဲဲ၏ အခ်ဳိ႕မတည္ျမဲဲဟု ေလးမ်ဳိးေသာ အေၾကာင္းတုိ႔ျဖင့္ျပကုန္၏။ ထုိ (သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔၏ ေ၀ဒနာ) သည္လည္း ဖႆဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္၏။

၁၂၀။ ရဟန္းတုိ႔ ထုိသူတုိ႔တြင္ အဆုံးရွိ အဆုံးမရွိ အယူရွိကုန္ေသာ အၾကင္သမဏ ျဗာဟၼဏတုိ႔သည္ (မိမိအယူ၌ ႏွစ္ၿခိဳက္၀မ္းသာေသာ အၾကင္ေ၀ဒနာျဖင့္ ခံစားကုန္လ်က္) ေလာက၏အဆုံးရွိ အဆုံး မရွိကုိ ေလးမ်ဳိးေသာ အေၾကာင္းတုိ႔ျဖင့္ ျပကုန္၏။ထုိ (သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔၏ေ၀ဒနာ) သည္လည္း ဖႆ ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္၏။

၁၂၁။ ရဟန္းတုိ႔ ထုိသူတုိ႔တြင္ အဆုံးမရွိပစ္လႊင့္ေသာ အယူရွိကုန္ေသာ အၾကင္သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔သည္ ထုိထုိအရာ၌ အေမးခံၾကရလွ်င္ (မိမိအယူ၌ ႏွစ္ၿခိဳက္၀မ္းသာေသာ အၾကင္ေ၀ဒနာျဖင့္ ခံစားကုန္လ်က္) အဆုံးမရွိ ပစ္လႊင့္ေသာ စကားကုိ ေလးမ်ဳိးေသာ အေၾကာင္းတုိ႔ျဖင့္ ဆုိကုန္၏။ ထုိ (သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔၏ ေ၀ဒနာ) သည္လည္း ဖႆ ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္၏။

၁၂၂။ ရဟန္းတုိ႔ ထုိသူတုိ႔တြင္ အေၾကာင္းမဲဲ့ အယူရွိကုန္ေသာ အၾကင္သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔သည္ (မိမိအယူ၌ ႏွစ္ၿခိဳက္၀မ္းသာေသာ အၾကင္ေ၀ဒနာျဖင့္ ခံစားကုန္လ်က္) အတၱကုိလည္းေကာင္း ေလာကကုိလည္းေကာင္း အေၾကာင္းမဲဲ့ျဖစ္၏ဟု ႏွစ္မ်ဳိးေသာ အေၾကာင္းတုိ႔ျဖင့္ ျပကုန္၏။ ထုိ (သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔၏ ေ၀ဒနာ) သည္လည္း ဖႆဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္၏။

၁၂၃။ ရဟန္းတုိ႔ ထုိသူတုိ႔တြင္ ေရွးအဖုိ႔ကုိ ၾကံဆကုန္ေသာ ေရွးအဖုိ႔ကုိ စြဲဲယူကုန္ေသာ အၾကင္သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔သည္ (မိမိအယူ၌ ႏွစ္ၿခိဳက္၀မ္းသာေသာ အၾကင္ ေ၀ဒနာျဖင့္ ခံစားကုန္လ်က္) ေရွးအဖုိ႔ ကုိ စြဲဲမွီ၍ တစ္ဆယ့္ရွစ္မ်ဳိးေသာ အေၾကာင္းတုိ႔ျဖင့္ မ်ားျပားေသာ မိစၦာအယူျပစကားတုိ႔ကုိေျပာေဟာ ကုန္၏။ ထုိ (သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔၏ ေ၀ဒနာ) သည္လည္း ဖႆဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ျဖစ္၏။

၁၂၄။ ရဟန္းတုိ႔ ထုိသူတုိ႔တြင္ ေသၿပီးေနာက္ အတၱရွိ သညာရွိ အယူရွိကုန္ေသာ အၾကင္သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔သည္ (မိမိအယူ၌ ႏွစ္ၿခိဳက္၀မ္းသာေသာ အၾကင္ေ၀ဒနာျဖင့္ ခံစားကုန္လ်က္) ေသၿပီးေနာက္ သညာရွိေသာ အတၱကုိ တစ္ဆယ့္ေျခာက္မ်ဳိးေသာ အေၾကာင္းတုိ႔ျဖင့္ ျပကုန္၏။ ထုိ (သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔၏ ေ၀ဒနာ) သည္လည္း ဖႆဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္၏။

၁၂၅။ ရဟန္းတုိ႔ ထုိသူတုိ႔တြင္ ေသၿပီးေနာက္ သညာမရွိ အယူရွိကုန္ေသာ အၾကင္သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔သည္ (မိမိအယူ၌ ႏွစ္ၿခိဳက္၀မ္းသာေသာ အၾကင္ေ၀ဒနာျဖင့္ ခံစားကုန္လ်က္) ေသၿပီးေနာက္သညာမရွိေသာ အတၱကုိ ရွစ္မ်ဳိးေသာ အေၾကာင္းတုိ႔ျဖင့္ ျပကုန္၏။ ထုိ (သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔၏ ေ၀ဒနာ) သည္လည္း ဖႆဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္၏။

၁၂၆။ ရဟန္းတုိ႔ ထုိသူတုိ႔တြင္ ေသၿပီးေနာက္ သညာရွိလည္းမဟုတ္ မရွိလည္းမဟုတ္ အယူရွိကုန္ေသာ အၾကင္သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔သည္ (မိမိအယူ၌ ႏွစ္ၿခိဳက္၀မ္းသာေသာ အၾကင္ေ၀ဒနာျဖင့္ ခံစားကုန္လ်က္) ေသၿပီးေနာက္ သညာရွိလည္းမဟုတ္ မရွိလည္းမဟုတ္ေသာ အတၱကုိ ရွစ္မ်ဳိးေသာအေၾကာင္း တုိ႔ျဖင့္ ျပကုန္၏။ ထုိ (သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔၏ ေ၀ဒနာ) သည္လည္း ဖႆ ဟူေသာအေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္၏။

၁၂၇။ ရဟန္းတုိ႔ ထုိသူတုိ႔တြင္ ျပတ္စဲဲအယူရွိကုန္ေသာ အၾကင္သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔သည္ (မိမိ အယူ၌ႏွစ္ၿခိဳက္၀မ္းသာေသာ အၾကင္ေ၀ဒနာျဖင့္ ခံစားကုန္လ်က္) ထင္ရွားရွိေသာ သတၱ၀ါ၏ ျပတ္စဲဲျခင္းပ်က္စီးျခင္း ေပ်ာက္ကင္းျခင္းကုိ ခုနစ္မ်ဳိးေသာ အေၾကာင္းတုိ႔ျဖင့္ ျပကုန္၏။ ထုိ (သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔၏ေ၀ဒနာ) သည္လည္း ဖႆဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္၏။

၁၂၈။ ရဟန္းတုိ႔ ထုိသူတုိ႔တြင္ မ်က္ေမွာက္ (ေလာကီ) နိဗၺာန္ အယူရွိကုန္ေသာ အၾကင္သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔သည္ (မိမိအယူ၌ ႏွစ္ၿခိဳက္၀မ္းသာေသာ အၾကင္ေ၀ဒနာျဖင့္ ခံစားကုန္လ်က္) ထင္ရွားရွိေသာ သတၱ၀ါ၏ အျမတ္ဆုံး မ်က္ေမွာက္ (ေလာကီ) နိဗၺာန္ကုိ ငါးမ်ဳိးေသာ အေၾကာင္းတုိ႔ျဖင့္ ျပကုန္၏။ထုိ (သမဏ ျဗာဟၼဏတုိ႔၏ ေ၀ဒနာ) သည္လည္း ဖႆဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္၏။

၁၂၉။ ရဟန္းတုိ႔ ထုိသူတုိ႔တြင္ ေနာက္အဖုိ႔ကုိ ၾကံဆကုန္ေသာ ေနာက္အဖုိ႔ကုိ စြဲဲယူကုန္ေသာ အၾကင္သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔သည္ (မိမိအယူ၌ ႏွစ္ၿခိဳက္၀မ္းသာေသာ အၾကင္ေ၀ဒနာျဖင့္ ခံစားကုန္လ်က္) ေနာက္အဖုိ႔ကုိ စြဲဲမွီ၍ မ်ားျပားေသာ မိစၦာအယူျပစကားတုိ႔ကုိ ေလးဆယ့္ေလးမ်ဳိးေသာ အေၾကာင္းတုိ႔ျဖင့္ေျပာေဟာကုန္၏။ ထုိ (သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔၏ ေ၀ဒနာ) သည္လည္း ဖႆ ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ျဖစ္၏။

၁၃၀။ ရဟန္းတုိ႔ ထုိသူတုိ႔တြင္ ေရွးအဖုိ႔ကုိ ၾကံဆကုန္ေသာ ေနာက္အဖုိ႔ကုိ ၾကံဆကုန္ေသာ ေရွးအဖုိ႔ ေနာက္အဖုိ႔ကုိ ၾကံဆကုန္ေသာ ေရွးအဖုိ႔ ေနာက္အဖုိ႔ကုိ စြဲဲယူကုန္ေသာ အၾကင္သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔သည္ (မိမိအယူ၌ ႏွစ္ၿခိဳက္၀မ္းသာေသာ အၾကင္ေ၀ဒနာျဖင့္ ခံစားကုန္လ်က္) ေရွးအဖုိ႔ ေနာက္အဖုိ႔ကုိ စြဲဲမွီ၍
မ်ားျပားေသာ မိစၦာအယူျပစကားတုိ႔ကုိ ေျခာက္ဆယ့္ႏွစ္မ်ဳိးေသာ အေၾကာင္းတုိ႔ျဖင့္ ေျပာေဟာကုန္၏။ ထုိ (သမဏျဗာဟၼဏတုိ႔၏ ေ၀ဒနာ) သည္လည္း ဖႆဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္၏။
------

More Articals

 
မဟာပါသာဏ ေက်ာက္လံုးႀကီးဓမၼရိပ္သာ(ျမ၀တီ). Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.